Tracking my *ss

Okej, jag är både fysiskt och emotionellt utmattad. Min sista sovmorgon (typ) innan det blir en vanlig vecka blev såklart förstörd av mitt huvud. Ni vet när man halvvaknar, somnar om, vaknar till igen, somnar om, och är för pigg för att somna sådär djupt men för trött för att gå upp? Jag mår inte bra efter sådana morgonar, och det är en sån jag haft idag :(
Just nu börjar jag känna mig smått orolig också över mina paket. Eftersom man bara får ha 15 kg incheckat baggage på RyanAirs plan, så skickade jag 4 paket på sammanlagt ca 30 kg med resten av mina grejer från postkontoret i Newmarket, fredagen innan jag skulle åka hem. Nu har det gått åtta dagar, och jag har fortfarande inte fått varken avi eller paket. Nu när jag går in och kollar på Parcelforce's hemsida (företaget jag skickade med) för att spåra mina paket, så ser jag att det står på "this is not a Tracked or Guaranted service" på mitt kvitto. FAN! Känner mig grymt arg på kvinnan på postkontoret som servade mig, eftersom hon sade att paketen var både försäkrade och spårningsbara. Hur sjutton går det ihop?
Paketen innehöll föressten bla ridkläder för 7000 kr, alla mina ridskor, jockeyhjälm, hårstylingprodukter och böcker. Om mina grejer är borta så är jag så jäkla screwed. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0