Studentpresenter-önskelista

Hola Amigos! (om det ens är spanska?!)

De senaste veckorna har det varit världens student-snurr, och det är verkligen superkul! Vad som inte varit lika underbart är att alla frågar konstant vad man önskar sig i studentpresent. Jag kanske är dum, men jag trodde inte ens man skulle ha presenter på studenten?

I alla fall, eftersom mitt "kom bara till festen på ett glatt humör" tydligen inte är tillräckligt att önska sig, så har jag letat upp lite småprylar som jag faktiskt skulle vilja ha (om jag bara hade råd), speciellt inför England :D Så för er crazy bitches som envisas med att ge mig någonting, here you go!

                                        
                 Twilight & New Moon i inbundet, stort format. De två sista delarna har jag, men dessa
                                                      raringar har studiebidraget inte räckt till än!

                                 
  "Give your dog a bone" & "Grow your pups with bones" av Dr. Ian Billinghurst. När jag skaffar hund så
             ska jag definitivt ha den på B.A.R.F. -diet, & de här två böckerna har jag velat läsa jättelänge.
  


                                                 Råttböcker! Gärna på engelska, så man får använda hjärnan ;)


    Canvastavlor från Gallerix. Jag har sett en helt underbar med "safaritryck", med ett lejon i nedre högra hörnet & en
   zebra i det övre vänstra hörnet som jag pekat ut för mormor. Så bege er bums till närmaste Gallerix, mina vänner ;)


            En "Me to you" björn har jag önskat mig i evigheter, så ifall någon kommer med en sådan blir jag jättelycklig!


   De flesta av mina vänner vet att jag ÄLSKAR Irland och allt som har med Irland att göra. De här Claddagh-ringarna
  representerar bla. vänskap, och jag har så länge jag kan minnas önskat att jag & mina closest friends hade en, som
                                                             en representation av vår vänskap, typ. Visst är den fin?


         Alchemy-smycken. De såldes på Shock förut, men försvann innan jag hann köpa några :( Älskar dem iaf,
                      speciellt halsbanden. Ringarna brukar trist nog vara för stora för mina mini-fingrar.


Så där har ni det, människor. Nu kan ni inte klaga på att jag inte gett er tips iaf *wink wink* Självklart förväntar jag mig
något gulligt ditkladdat på typ insidan av bokpärmen el liknande om ni ger mig något det går att skriva på! :D

Ha det bra sötisar,
<3 Cadie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0