Repeat x2

Det här är bara en förvarning om vad som komma skall: Eftersom jag failade miserabelt med att publicera alla tre delar om mitt och mormors london-äventyr, så lägger jag ut alla tre på raken, nu när den sista är färdigskriven. Så ni som läst del 1 & 2, var smarta och hoppa direkt till tredje delen xD

För övrigt så är middagen med Daddan, Aida och the grandparents över. Bortsett från den otäcka laxen det bjöds på (seriöst, vem tycker om fisk?), så blev det en rolig kväll med intressanta disskutioner om allt från grannfejden till råttinvationer. Till och med min arga rygg gav med sig lite, och nu ska jag gå och sätta liniment på den, så jag får nog sova gott i natt i alla fall.

Men, det blir nog en kortis av Zoo Tycoon-missbruk innan sängen... Me LOVES that game!

Gonatt, människor!

//Cadie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0