PLUUUUUGGG!


Herregud, nu har ju i princip hela dagen gått, och det känns som att jag inte fått något vettigt gjort överhuvudtaget! Men jag har åtminstone nästan blivit klar med hemprovet i biologi, knappt fem veckor för sent...

Jag känner mig riktigt duktig i alla fall - efter att jag gjorde den där listan igår på allt jag behöver göra, så har jag börjat plugga och skriva uppsatser/hemtentor som en liten galning. PD-uppsatsen som spökat i evigheter blev äntligen klar igår, och biologi-provet som också känts som ett oöverkomligt hinder är nästan i land. Nästa "projekt" blir att studera inför sista dakoprovet + omprovet i biologi på fredag, och till helgen får jag ta itu med hemuppgifterna jag fått i filosofi och teknikutv. & företagande.

Suck, gud vad skönt det ska blir när skolan är ÖVER. Jag har typ precis upptäckt att det inte är världens lättaste att bolla läxor, skola, jobb, häst och körkort på samma gång, och jag vill ju göra bäst ifrån mig i allt! Så ska man samtidigt ta hand om sig själv också, äta ordentligt å skit, och inte försumma hundarna. Kommer jag faila, tror ni?

Största ljuspunkten på veckor är dock att jag fick ett mail från Sarah igår! Om du läser det här stumpan, FATTA hur himla glad jag blev! Jag håller på att skriva ett svar emellan biologi-frågorna, så snart dimper det ner något i din inkorg :D

Näh, nu är jag off för att göra klart biologi-provet. Jag har fan fastnat på fråga 11, hur skum som helst! "Hur går det till då en nervimpuls går fram?" Bah.

Xoxo
Cadie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0