Det här gick min lön till...



Här kommer bilder på vad de 2000 kr jag fick i lön gick till. Jag inser att det kanske inte är helt normalt att fotografera sina underkläder, men de var så himla fina att jag inte kunde låta bli.


 Jag tycker båda är så fruktansvärt söta, och den leopardmönstrade
är så "Tarzan & Jane"!


Bilden till vänster är på ett tredje underklädesset, blev ingen helbild eftersom
min kassa mobilkamera suddade ut alla detaljerna. Trosorna till höger är tänkta
att gå ihop med den leopardmönstrade BH:n; Jag fattar egentligen inte varför jag
köpte dem, men det kan ju vara ngt att ha på maskerad!


Den fina vita jackan & omlott-skjortan hittade min mormor på H&M åt mig.
Skjortan kommer bli sjukt fin i sommar, med ett mörkblått linne under & marinblå
tygskor till! Jag hittade ett par perfekta skor på H&M också, men typiskt nog fanns bara
41:or kvar, så jag får köpa de på nätet istället.


Min första "riktiga" väska någonsin! Det bästa är att den inte ens är i riktigt
skinn, så jag tummar inte på mina principer. And it's all mine!



  Under alla mina tonår så har jag bara haft en enda lång och tjock halsduk, för
    jag har inte hittat något annat fint jag velat ha. Så jag blev helt vild av lycka när jag fick
syn på den här underbara, gosiga halsduken inne på Accent. Nu åker den gamla,

stinkiga randhelvetet ut!




Alla kläder/ (jackan 289 kr, omlottskjortan 189 kr) och underkläder (129 kr/behå, 59 kr/trosa) hittade jag på H&M, lätt min favoritaffär! Halsduken (199 kr) och väskan (399 kr) kommer från Accent.


Over and out, lovelies,
<3 Cadie







Kommentarer
Postat av: Hanna S

gah, älskar halsduken och väskan! Skit snygga, spec. om det inte är en skinnväska, blir graft intresserad av den! Har varit på jakt efter en sån väska ett tag, och jag vägrar köpa skinn!

Kram

2009-03-29 @ 17:48:10
Postat av: Cadie

Svar: Åh, gullunge, du har hittat hit! Jag vet precis vad du menar, man känner sig som ett monster som släpar runt på djurhud, så det här var helt perfekt. Om du skyndar dig till Accent inne på femman så finns det nog några kvar! kram!

2009-03-30 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0