Shopaholicen har landat... typ

Jag är tillbaka!

Första shoppingrundan någonsin på egen hand, och jag dog faktiskt inte. Tvärtom, efter bara någon halvtime så vaknade min inre shopaholic till liv, och för en gångs skull så besökte jag några fler ställen än bokhandeln!

Kräsen som jag är så fick jag inte tag i jättemycket (Tur är väl det, hatar att vara fattig som en kyrkråtta!), men det blev ett par fina jeans från Gina Tricot och två par skor inför sommaren:


                       Jättesöta tygskor från Din sko, 199 :-


                                            Ballerinaskor, Din Sko, 249 :-

            

Rätta mig om jag har fel, men Ballerina och tygskor kan väl aldrig vara ute?
Å andra sidan så är jag jättekär i skorna, så jag bryr mig inte så mycket. Tyvärr hann jag inte ut till Ekens Center och Hööks idag, så jag får försöka ta det imorgon eller till helgen. Usch och fy för skolan!


Kommentarer
Postat av: Pat

Passa på att ta det på söndag - eftersom vi ändå måste jobba med redovisningen då så kan du gå dit först och sedan komma hem till mig! lat ^^ haha

2009-03-24 @ 21:06:43
URL: http://catiebell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0