Morgon den 1 (?) april

wow, är det verkligen den 1sta april idag? Enligt min dator så är det så, men jag får nog gå och kolla almanackan senare, för att vara på den säkra sidan...

Inatt har jag i alla fall inte vaknat av några mardrömmar. Fast drömt har jag, kommer dock inte ihåg någonting, så det är himla skönt. Hatar att inte få sova bara för att min korkade hjärna hittar på skräckhistorier.
I vanliga fall skulle jag inte ha lyckats ta mig upp såhär tidigt (men min sömnapne verkar nästan ha gått över, har börjat vakna av mig själv, skumt nog?), men mormor ska följa med mig in till passkontoret och förnya mitt pass, så att det står samma namn i det som på alla andra ställen, tydligen jätteviktigt inför IELTS och CPE-examen? Haha, och mormor ska också få ett nytt pass; ni kommer väl ihåg att morfar lyckades spärra det medan vi var i London...?

Tyvärr så upptäckte jag nyss att jag inte kunde ha på mig den fina outfit jag planerat (nätstrumpisar, en jättesöt kjol från Shock och urringat från H&M), eftersom 2 out of 3 items var trasiga, och inte på ställen där det skulle vara snyggt. Får köra på vanliga jeans istället; detta kanske är en "pik" från gud att växa upp?

Nu ska jag i alla fall försöka tvinga i min ohungriga mage lite frukost och klä på mig ordentligt. Kom på att jag glömt lägga ut "London, väskor och snurr" här, så ska försöka göra det innan vi går eller när jag kommer hem. Ha en jättefin dag allihopa!

<3 Cadie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0