A new day begins

Åh, vad underbart det är att vara ledig!

Fast för mig är det banne mig farligt att få lediga dagar, för jag njuter så mycket av att inte behöva jobba att familjen bokstavligen får sparka ut mig genom dörren nästa morgon när det är jobbdags igen! Men men, idag ska jag bara... ha det skönt, så skönt det nu går att ha det i den här värmen. Hur överlever ni solälskare? Värme ska komma i måtta, tycker jag.

Om en stund så ska jag i alla fall köra ner till Allum (Vad underbart det känns att kunna skriva det!) och sätta in lite pengar på banken, och sen ska jag ev inhandla lite påfyllning till mitt "Arvika-lager", som tvål, flip-flops (haha, jag har aldrig ägt ett enda par...) och någon pocket-bok, för Sarah var snäll nog att påpeka att mina feta, inbundna böcker knappast kommer överleva en vecka i tält :(

Åh, och sen ska jag hämta ut ett paket från Nelly också! I vanliga fall brukar jag inte handla där, för deras kläder är inte riktigt "min stil", men de sålde en supertuff bikini (svindyr var den dumt nog också), och jättesöta innetofflor som jag tänkt ha i England, för där fick man tydligen inte gå runt i strumpor inne på skolan?
Appropå ingenting, så är föressten Good Charlotte bästa köra-bil-musiken någonsin! Min besatthet med dem gick visserligen över vid 14-årsåldern, men skivorna har jag allt kvar, och det finns ingenting som passar bättre i grandparentsen's skivspelare än GC <3  Bortsett från att jag är så fokuserad på musiken att jag glömmer hålla koll på stoppljus och cyklister....

Jaja, catch ya'll later!

<3 Cadie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0