Vissa program borde inte få existera

Paris säger att hon är en smart tjej... men fortsätter motbevisa sig själv


Jag har haft på kanal 3 i någon timme, och nyss kom Paris new BFF på. Allvarligt, hur poänglösa får program vara och ändå få sändas? Jag har aldrig varit något fan av Paris Hilton eller vad hon står för, men det här tar verkligen priset.

Definitionen av en bästa vän är en person du älskar, litar på, och vänder dig till när allt känns för jävligt. Bästa vänner är fasen som delar av din själ, och en så stark vänskap är något som växer fram över tid. Den är heller inte baserad på vem som bäst uppfyller dina krav eller gör som du säger utan att ifrågasätta. 

Jag har fyra bästa vänner, och det är människor jag verkligen inte skulle kunna leva utan. När jag då ser Paris Hilton fjanta runt och påstå att hon ska hitta en ny bästis genom att utsätta dem för alla möjliga sjuka tester (Hitta killar åt mig! Buga för mig! Säg åt mig att rätt kläder är snygga på mig!) så blir jag så in i helvete förbannad. Hon spyr över hela vänskapskonceptet och gör något jättefint till en ytlig jävla såpopera. 

Jag hoppas verkligen att ingen av er därute går på hennes (eller tevekanalen som producerat seriens) skit. Och om ni gör det, så tycker jag fruktansvärt synd om er.

Sarah, Alex, Pat & Hanna - Ni är de bästa vänner a girl could have. Bara så ni vet.

<3 Cadie


Kommentarer
Postat av: Pat

Word. And I feel the same way about you! <3 (fjortishjärta, jag vet. Men det kunde inte hjälpas!)

2009-07-14 @ 22:35:37
URL: http://catiebell.blogspot.com
Postat av: Hanna Strand

Goa jassie!!!!

2009-07-19 @ 10:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0