Stuffed animal Mania

Det spelar ingen roll hur gammal jag blir, jag älskar fortfarande gosedjur - och även om jag inte har hela sängen full som när jag var liten så är alla sparade i massor av svarta säckar. Jag köpte till och med ett gosedjur för några dagar sen, en grå ren på Pressbyrån. Dagen efter fick jag syn på två jättesöta terrier-gosedjur (på samma pressbyrå), så idag kom jag hem med dem också. 

Jag funderar dock på att ge terrierna till mina systerdöttrar Alva och Amanda när de, Kate, och Tommy kommer på besök i början av augusti. Vad tycker ni?

Jag döpte Terrierna till Rocky (vita) och Zorro (gråa) eftersom de namnen stod på prislappen i deras öron, och de såg ut att passa dem riktigt bra. Renen är dock fortfarande namnlös, och hur mycket jag än tänkt kan jag inte komma på något passande. Har ni några ideér?



Kommentarer
Postat av: Pat

Behöver du ens fråga?! :O Roland, Zten, Torvald... Ska jag fortsätta? :D

2009-07-23 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0