So you've had a bad day

Sweet Jesus, dessa två dagar har varit H.E.L.L. Och ändå är det bara början; om jag är såhär mentalt och fysiskt utmattad av att sova några timmar för lite och pendla till f-ing Marstrand, hur kommer det då inte bli på BRS?

Jag förutspår dåligt bloggande in the near future.

Nu sitter jag i alla fall med en flaska bayerskt och en skål ost-tortilla-chips (Haha, rättare sagt, det VAR en skål med tortilla-chips, för nu e chipsen slut!) och varvar ner till Bad Religion och Aguson. Kände det var nödvändigt att slänga in detta lilla livstecken innan jag bombarderar er med vääärldens längsta utlägg om igår och idag, för det kan ju vara någon som sitter och oroar sig sönder (visst, Pat? ;) över att jag inte skrivit något. Men jag lever (nätt och jämnt), och ska skriva ett så sjukt långt inlägg att hela internet kommer sova innan jag är klar.

Catch ya soonish,
<3 Cadie


Kommentarer
Postat av: Pat

Haha, jaa-a, för jag var ju så här nära visar med fingrarna att ringa SÄPO och allihop! ;)

2009-07-18 @ 13:04:32
URL: http://catiebell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0