It's not my fault! It's in my DNA!



Trots att jag inte fick hämtat mina grejor från Nelly idag (the flower shop was closed, remember?), så släpade jag hem denna stora låda från Brandos.se (Seriöst, jag ÄR inte en sån enorm shopaholic som jag framstår som - det var bara väääldigt länge sen jag köpte nåt)... Detta paketet innehöll bara en överasskning, vilket måste ses som en framgång.

I lådan hittade jag:
1 par vita converse all star (Jag har gett mig den på att samla ALLA färger)

1 par Replay Baylee - himmel vilken fin kvaliteé på de raringarna! Fast... lådan var jäkligt fin också ;)

1 par pumps från rocketdog - Det här var överraskningen jag pratade om. När man ser skorna på hemsidan så ser man helt tydligt att de har vit "bakgrund", men skorna som jag fick var typ blågråa. Okej, de var ju snygga ändå, men jag hade verkligen ställt in mig på att få vita. Jag ska fasen skriva till Brandos och fråga vad de håller på med, även om jag tänker behålla dem. Eftersom storlek 38 var slut så beställde jag dem i 39, och lyckligtvis nog så passade de.

1 par mellanlånga UGGS i färgen Chestnut - Äntligen slipper jag frysa om tassarna i vinter! Övervägde allvarligt att köpa svarta, men kände sen att det blev lite väl deprimerande, så jag är glad jag tog chestnuten.

Fun fact - Lådorna var nästan finare än skorna. Snacka om effektiv marknadsföring!

Kommentarer
Postat av: Pat

Var inne och kollade på pumpsen på hemsidan för en bättre bild - fan vad coola de är!!! Skulle dock aldrig lägga de pengarna på ett par skor som jag knappt kan gå i, men ändå. Kollade även det där med färgen, de fanns ju i både vitt och grått. De måste väl ha skickat fel?

2009-07-18 @ 13:20:38
URL: http://catiebell.blogspot.com
Postat av: Hanna Strand

Herregud! Hur mcyket har du handlat för den senaste tiden egentligen? Men jag är bara avundsjuk, suck, önskar att jag kunde snubbla över en hög med pengar ^^!

2009-07-19 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0