Bilder från skogspromenaden

Skogspromenader är för underbara!

I alla fall när man är ute tillsammans med Sarah och Timpan! Never mind the fact that Stefan mobbade sönder mig innan jag gick:

Stefan: Vart ska du?
Jag: Till Sarah!
Stefan: Va? Vad ska ni göra?
Jag: Vi ska ut och gå i skogen
Stefan (undrande): I skogen? Fan, jag trodde ni skulle ut och festa eller nåt!
Jag: Näh, det är myyyycket roligare att gå på skogspromenad med vovvarna! 

Okej, nu när det är nerskrivet ser det inte alls så humoristiskt ut, men det var det! På Stefan lät det som om vi var helt rubbade - två artonåriga ungar som hellre går i skogen och plockar blåbär (Mums, vad gott det var!) än går ut och slår klackarna i taket (eller conversen i taket - vi går ju i princip bara till Sticky!). Nåja, nedan ser ni resultatet i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0