Örebro nästa


God morning bloggen!



Nej, jag har inte sovit riktigt såhär länge - jag har åtminstone hunnit göra kaffe, haha! Går inte i skolan idag eftersom bussen till Örebro avgår redan fem i två, vilket betyder att vi måste åka klockan ett, och jag har varken packat eller gjort mig i ordning ännu. Ute i god tid som vanligt med andra ord...

Just det, för er som undrar vad vi ska göra i Örebro, så ska jag och mormor hälsa på världens bästa låtsassyster, hennes man och 2-åriga underbara tvillingar Alva och Amanda. Tills på söndag ska vi vara där, och förhoppningsvis så hinner vi göra mycket kul. Eftersom jag inte vet hur de har det med sitt internet och så, så kanske det inte blir något bloggande/uppdaterande på BDB förrän på Måndag morgon. Men du håller väl ut, bloggen, eller hur?

Nu ska jag i alla fall gå och duscha, och förhoppningsvis packa klart. Ha en underbar helg allihopa så hörs vi nog på måndag!

<3 Cadie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0