I'm alive! (Barely)

Hej människor!

Wow, jag har verkligen slackat av med bloggandet. Jag har bara känt mig så jäkla trött och hängig, så det har liksom känts som världens grej och med andra ord inte varit kul :(

Idag har varit hemskt i alla fall, i det avseendet att jag varit och tagit blodprov! De som känner mig vet att jag är helt skräckslagen för allt som inte är piercing eller tattueringsnålar, och blodprov är typ värst. Men eftersom jag mått piss så ringde mormor igår till vårdcentralen och fick en tid till mig idag kvart i tolv. Jag ska inte beskriva hela läkarbesöket, men jag svimmade i alla fall efter att sköterskan stuckit första gången och  missat kärlet. Sen fick jag typ frossa efteråt och höll på att spy, så jag ser verkligen inte fram emot nästa gång jag måste ta blodprov!

Nu ska jag fortsätta kolla på Napoleon Dynamite med Bea och Pat. Over and out, Lovelies

<3 Cadie


Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren?

2009-04-08 @ 09:59:32
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0