Den riktiga 1 april!

God morgon, människor!

Aj aj aj, vad ont i magen jag har idag. När jag för en gångs skull sovit ganska okej hela natten, så börjar någon annan kroppsdel bråka. Provivan jag försökte "äta" till frukost var inte heller speciellt populärt, så nu sitter jag uppkrupen i soffan med värmedyna och känner mig sådär lagom olycklig. Nåja, tur att vi ändå bara hade en lektion idag, men attans att jag missar psykologin som är så rolig!

Är det någon här som läser psykologi B och går i gymnasiet föressten? Jag som är TE:are har bara hunnit läsa A (för övrigt så erbjuder inte min skola B-kursen, heller ), men det verkar inte som att B är något som många gymnasister har tagit? Eller har jag fel?



Kommentarer
Postat av: Hanna S

Stackars liten, inte ha ont i magen :(!



På min skola kan man läsa psykologi B, det är säkert 5 - 10 personer i min klass som har läst den kursen, så den är rätt populär.



Jag har skickat sms och ringt dig, om det där om vipkvällen. Du får gärna svara så snabbt du kan, för om du inte kan följa med måste jag skaka fram någon annan :P.

Kram!!!

2009-04-01 @ 11:06:39
Postat av: Pat

Då kanske jag lite glädjande kan komma och säga att jag inte tror att det var nån psykologi idag. Någon sa det i alla fall, Jonas vaktade nationella provet :P

2009-04-01 @ 16:10:55
URL: http://catiebell.blogspot.com
Postat av: Cadie (svar...)

Svar: (Pat) Haha, aa, Bea sade det. Fasen att jag inte visste det igår morse, innan jag sjukanmälde mig xD



Hanna S: Åh, kan man? Gud, nu vill jag gå på Hvidtfeldtska bara för det... Och ikväll blir det VIP! Ska bli skitkul!

2009-04-02 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0