I will survive


Jag tror inte jag pratat så mycket om Mami och Stefan den senaste tiden, men som de flesta i min umgängeskrets vet vid det här laget så ska de, håll i er, gifta sig i sommar. De senaste månaderna har varit en lång prövotid av bröllopstidningar, clashing wills och tjafs om vilka som ska bjudas till tillställningen. I vanlig ordning så brukar Stefan dock lyckas liva upp stämningen med sin (i hans mening) fantastiska humor - som för någon vecka sedan när det disskuterades vad som skulle spelas när mami traskade "down the aisle".

Scenario: I Stefans bil påväg till Allum med Green Day's "Holiday" på hög volym

Me (sjunger med): Fy fan, ni borde spela denna låten istället för den där tråkiga bröllopsmarschen!
Nathalie: Nä fy helvete, ni ska väl ha något annat än vanlig bröllopsmusik?
Stefan: Vet ni vad vi ska ha? *brister ut i sång & ylar* I WILL SURVIVE, I WILL SURVIIIIIIIVE!


I haven't laughed so hard in a long time. Of course, my mother was not amused.

Kommentarer
Postat av: buy cheap tiffany

I haven't laughed so hard in a long time. Of course, my mother was not amused.

2010-07-26 @ 07:31:31
URL: http://www.tiffany-classic.com/
Postat av: buy cheap ed hardy shoes

I haven't laughed so hard in a long time. Of course, my mother was not amused.

2010-07-26 @ 07:33:19
URL: http://www.edhardyclothing4cheap.com/
Postat av: kirre

mig <3 din blogg .. underbar!!

2010-08-11 @ 12:42:04
URL: http://kirreflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0