the return of the drunken sailor


Well, what do you know. I'm still alive and kicking.

... Men i ett annat land, "till mitt försvar". De senaste två (tre?) månaderna har jag också experimenterat med att blogga via blogspot.com istället, eftersom blogg.se dampade loss för mig och det tog upp till en timme att få ett någorlunda genomtänkt, läsvärt inlägg publicerat. I ärlighetens namn så måste jag säga att jag föredrar blogger också, men av någon anledning så studsar jag tillbaka hit med jämna mellanrum. Jag kanske borde försöka hålla mig till ett ställe, istället för att sprida inlägg i femton olika halvaktiva bloggar som en jäkla gödselspridare?

Å andra sidan så citerar jag Pat med "Clutter is the sign of a creative mind", och då är det ju med andra ord helt okej att försöka hålla igång femton bloggar och kräva av sina vänner att de läser allihop. Det är precis som med allt annat - Jag vill ha mycket av allt och vara bäst på allt. Det räcker inte med en hund, jag ska ha femton hundar; En mobil duger inte, jag måste åtminstone ha två; Det går inte att bara köpa EN grej när man är ute, utan jag måste ha mycket.

Jaja, alla klagomål och gnäll över min personlighet aside, så trivs jag med det sporadiska bloggandet. Med risk för att driva Pat vansinnig efter att hon designat två nya bloggar åt mig, så ska jag lisma in mig och se om hon har ork att uppdatera looken på den här också. Ifall jag försvinner i två års tid, så vet alla att PAT slagit ihjäl mig med en spade och gömt kroppen i en tuggummi-maskin.

För att "fira" my return till blogg.se (Nu håller jag verkligen tummarna för att det inte ska börja krångla igen, så i helvete att jag tänker sitta framför datorn hela dagen bara för att systemet har PMS), så tänkte jag bjuda på lite bilder på presenter jag köpt till familjen back home. Just det ja - Jag är på Irland.

Från ovan:
Pic 1: min stepsister Emmas födelsedagspresent (hon fyller nån gång i april...). Jag tycker det är den perfekta presenten till en 9-åring när man varit i galoppens mekka, Kildare, men vi får väl se om hon tycker likadant. För noobs så är det i alla fall ett hatcover man sätter på ridhjälmen samt googles för att inte få jord i ansiktet när man rider löp.

Pic 2: Irländsk handmade chocolate pralines till Mami, Stefan och mormor och morfar.

Pic 3: Födelsedagspresent till Natha (visst passar muggen henne perfekt?), samt lite wicca-prylar från pagandreams.com

Pic 4: DVDer jag beställde från Amazon.com eftersom Irland går att få fraktfritt till. Dock lyckades jag med konststycket att beställa 3 ex av "Dorian Gray", så 2 lyckliga kompisar därhemma får varsin gratis film xD

Pic 5: Te, te, te. Irländskt te är det bästa jävla teet jag någonsin druckit, och jag ska ta med mig så mycket som möjligt av det. Kakorna är också helt underbara, och tillsammans... simply gorgeous!

That's it for now, folks. Jag ska se om jag kan få in "världens tråkigaste videoklipp" senare som ultimat bevis på att jag faktiskt är på Irland, haha.

 

Over and out,
xXx CadieJay

Kommentarer
Postat av: ed hardy intimates

That's it for now, folks. Jag ska se om jag kan få in "världens tråkigaste videoklipp" senare som ultimat bevis på att jag faktiskt är på Irland, haha.

2010-07-26 @ 08:21:41
URL: http://www.edhardyclothing4cheap.com
Postat av: pandora jewellery

That's it for now, folks. Jag ska se om jag kan få in "världens tråkigaste videoklipp" senare som ultimat bevis på att jag faktiskt är på Irland, haha

2010-07-26 @ 08:23:18
URL: http://www.onlinepandorabeads.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0