still Daddy's little girl

I'm on a serious roll tonight!

Nu har jag i alla fall varit duktig och skickat in en ansökan till några utbildningar i Sverige också, inför HT 2010. Min oslagbara filosofi "det skadar aldrig att söka" har visserligen bitten me in the ass då jag blev erbjuden plats på massa kostsamma utbildningar jag inte kunde gå, så jag har fått redigera mina uttalanden lite och säger numera "det skadar aldrig att ansöka till utbildningar som är gratis". Utbildningarna nedan har jag i alla fall ansökt till so far:

1. Arkitekturutbildning, Umeå
2. Landskapsarkitektur, Alnarp
3. Juristprogrammet, Örebro Universitet
4. Kulinarisk kock och måltidskreatör, Örebro Universitet


Nu förväntar jag mig 20 kommentarer om hur duktig, smart och skärpt jag är  - speciellt från dig, Daddan! ;)

xXx CadieJay

Kommentarer
Postat av: moncler jackets

Min oslagbara filosofi "det skadar aldrig att söka" har visserligen bitten me in the ass då jag blev erbjuden plats på massa kostsamma utbildningar jag inte kunde gå, så jag har fått redigera mina uttalanden lite och säger numera.

2010-08-17 @ 09:10:04
URL: http://www.monclerjacket-us.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0