Me love food


Jag är tillbaka från min "shoppingrunda" i femman med mormor, och min depression-attack har någorlunda dragit sig tillbaka. Tur att jag kunde få något annat att tänka på, annars hade jag nog gått runt och mått skit hela dagen.

Bästa stunden var dock när vi fikade på Cassels Café. Och japp, jag är ett riktigt litet matvrak ;)  Tyvärr är jag inte en sån person som kan äta vad som helst och ändå förbli smal (vilket jag kunde när jag var liten! Vill ha det så igen!), men jag antar att man inte kan få allt här i livet. Fast deras varma choklad är to die for, så det är värt att springa någon extra kilometer!



Måste tillägga att jag stinker artificiell vanilj. Kunde inte hålla fingrarna borta från provflaskorna på H&M!

later,
<3 Cadie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0