Still Söndag

Nu är jag hos daddan! Han ska förutom att bjuda på våfflor (MUMS!) också visa mig hur larmet till huset fungerar, så att jag kan bo där när han och Aida åker utomlands i en hel månad! Det ska bli jättehärligt att få stöka lite själv :D

På vägen hit så fick jag också ett helt sjukt begär efter brownies, ni vet, sådana där cafe  brownies man värmer i micron. Jag måste springa in och  köpa på Ica på hemvägen!



Nej, nu ska jag browsa lite på Nelly.com och hjälpa grädda våfflorna. Någon mer som fastnat för de ursnygga sko-sortimentet Nelly har?

<3 Cadie


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; tack :)

allt väl?

2009-03-29 @ 16:12:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Hanna S

Nelly är bäst :D! Köpte precis min balväska därifrån, men de har grymt snygga kläder och skor :D!

2009-03-29 @ 16:37:40
Postat av: Hanna S

btw, får man komma och bo oss dig när din pappa reser bort? Vi kan sitta på taket och kolla på stjärnorna, eller kasta ölburkar på grannarna ^^!

2009-03-29 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0