Nu jävlar!

Jag venne varför, men jag är på så fruktansvärt retligt humör idag, känner mig förbannad på allt och alla. Lägg till att saker bara ska krångla som vanligt - senast i raden Sims 3 spelet - så blir det typ "röd flagga framför tjuren" effekt.

Sims 3, ja. Jag är ju ett ganska stort Sims-fan, likt min lillsyrra, och av oss två så var det hon som hann till affären "först" för att köpa det. Spelet är tydligen designat så att det ska fungera på både Mac och PC, och eftersom jag inte kan min MAC så bra ännu så tänkte jag att jag skulle prova att installera Nathas Sims för att se att allt fungerade, innan jag köper samma spel själv.

Men tror ni f*n inte att det jävla spelet inte fungerar! Allting går jätte-smooth fram tills fil 486 av 517 (det har hängt sig där så många gånger nu att jag sorgligt nog kan siffrorna i huvudet), då börjar skivan gnälla och installationsprocessen står helt still. Det riktigt skumma är att datorn inte hängt sig - man kan klicka på allt och det fungerar. Så jag googlade lite och hittade en patch på Sims 3 hemsida som möjligtvis kan hjälpa med installationen. Men min syster som jag för tillfället är jävligt förbannad på är så fucking ohjälpsamt bipolär, och det gör mig.... ja, riktigt jävla arg! Hon är tydligen aldelles för glömsk för att komma ihåg registreringsuppgifterna på Sims 3 hemsidan, och det är så fruktansvärt jobbigt att gå in och kolla sin mail och låta mig skriva av dem. Näh, det är mycket lättare att sitta och stenblänga, fnysa, kasta sura blickar och ge falska lösenord till sin mail till storsyrran och sen skita i det. Men ja, tack för den. Jag känner verkligen inget större behov av att bete mig decent själv, när man möts av ett sånt mongo beteende.

Usch, så ska jag upp *trumvirvel* HALV FEM imorgon också, bara för att hinna till fucking kuk-jobbet (mm, herregud vad svärorden börjar komma nu...). I vanliga fall är jag en sån där person som verkligen försöker vara ödmjuk, prata om allt och få fram fredliga lösningar, men jag blir - igen - så jävla arg på hur himla respektlösa alla är mot en. Det märks då rakt inte att folk lever i ett modernt samhälle, de beter sig värre än hjärndöda, överhettade reptiler. Så fuck you too, världen. FUCK YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0