Fri 1:18 PM

God morgon! (Eller God förmiddag kanske det heter?)


I alla fall så har jag (tack gode gud!) fått sova ordentligt inatt utan några underliga drömmar och migränanfall. Jag vaknade inte förrän halv tio heller, verkligen helt underbart, så sådana mornar ser jag gärna fler av!  Jag har i alla fall spenderat förmiddagen med att "internet-fönster-shoppa" och lyssna igenom alla mina The Cure-album. Det är ingen som vet vart jag skulle kunna få tag på The Cures' "Head on the Door" på LP?





Nu är det nog dock dags för mig att gå och duscha och göra mig klar - Jag kom just på att Sarah och jag skulle ut med vovvarna vid två. Stress!! Kram på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0