The guitars of my dreams

Just nu dreglar jag big time över två gitarrer, som jag ber till gud att få äga någon gång i framtiden:



Gibson Les Paul studio Wine Red
Jag vet inte hur länge jag drömt om att äga en sådan här gitarr - och min första kanonförälskelse var Les Paul studio Gothic Black. Nu har dock denna babyn tillverkats, och jag känner mig som en knarkare utan heroin. GIVE IT TO ME.



Cort EVL A6
Allvarligt, har ni sett något vackrare? En dröm att beskåda, en dröm att spela. Ibland måste man inte betala en miljon för att hitta sin absoluta soulmate. Jag är väl galen, men från och med ikväll är en av dessa påväg hem till mig. Go postorder!



A word of advice - Om någon av er läsare vandrar in på musikbörsen och köper den sista av någon av ovan nämnda, I shall hunt you down. And I'm not kidding.

<3 Cadie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0