Shoe Mania

Shoe Mania

Jag erkänner, när jag har tråkigt och inte är tillräckligt fokuserad för att skriva, så kan jag sitta i timmar och leta skor while listening to musik på Youtube. Jag har hittat så oerhört mycket fint på Brandos.se idag som jag ska köpa så fort pengar ramlar in på kontot:

UGG Australia - Jag förälskade mig totalt i de här fyra modellerna.
Synd bara att de ska vara så jäkla dyrt!

Stövletter från bla Replay & Donna Girl. Det är väl typiskt, jag vill allra helst
köpa de två paren högst upp, men självklart finns de inte i min storlek :(


Converse = L.O.V.E. Jag äger ett par svarta som faller i bitar, så det är
dags att inhandla ett par nya. Pumpsen från Replay skulle inte heller vara
fel att ha i garderoben!


ME. WANTS. THEM. ALL.


*drools* Appropå skor, att vara sko-älskare ligger tydligen i mitt DNA. Min morfar var typ chef för ett av världens största skoföretag på sin tid, och när mami berättar om hur mycket skor han tog hem till henne gratis så dör jag nästan av avundsjuka. Inte fick jag överta några heller, eftersom någon idiot bröt sig in och stal alla hennes skor när hon var i tjugo-årsåldern. Dumma tjuv! Min morfars beskrivning av Chuck Taylor (skaparen av converse) är dock rätt rolig: "Ja du, det var en väldigt trevlig pojk!"

sleep tight lovelies,
<3 Cadie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0