Musikbörsen & Jag

Jag fick som sagt två stora paket från musikbörsen här om dagen (som tur var slapp jag släpa hem dem själv, eftersom Ulla hämtat mig från jobbet och vi stannade till vid posten på vägen), och de innehöll en superfin mikrofon, modell ADK51 (till min stora förvåning följde det med upphäng till den också) och ett mickställ. Om ni bara visste hur glad jag är över de här grejerna - det är så mycket roligare att spela om man kan spela in och lyssna på hur man låter, och nu kommer det låta jättebra! (ljudkvaliteén alltså, inte mitt spelande). Vilken låt tycker ni jag ska inviga prylarna med? Personligen är jag lite sugen på "It's been a while" - Staind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0