Jockeys


Jag kollade precis färdigt på "Jockeys" som går på Animal Planet, & det är så jävla bra! Okej, ni som inte är hästintresserade/pursuing a jockey career kanske inte skulle tycka det var så intressant, men.... wow. I vanliga fall brukar jag undvika reality-serier som pesten, men jag är helt hooked på den här. Även om allt är stiliserat (heter det så?) så ger det mig i alla fall en liten inblick i yrket. 

Åh, jag vill till BRS nu! Hanna, om du läser det här, vi ringer och säger att vi fått svinbra biljetter och att jag måste få börja med en gång! 

Föressten, är det någon av er läsare/smygtittare som är "inne" i galoppbranschen? För det vore jättehäftigt att få snacka lite med någon som kan ge en mer direkt inblick i den främmande världen, haha.

Peace out,
<3 Cadie

P.S. Vad tycker ni om den nya blogg-designen? Den är inte riktigt klar ännu, men man am I loving it! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0