Ännu en dag - & klänningar

God morgon...

Idag när jag vaknade så var jag sådär fruktansvärt trött igen - precis som när man blivit sövd på sjukhuset och vill vakna, men inte riktigt kan. Det har varit såhär i några veckor nu, och jag har mest ryckt på axlarna åt det, men nu börjar jag känna mig lite orolig (har ju haft lite andra grejer också, som att jag blir jättetörstig helt plötsligt och mitt blodsocker åker berg-och dalbana), så jag får nog bita i det sura äpplet och boka en tid hos vårdcentralen. Fy fan alltså, de kommer med största säkerhet ta blodprov, och jag är skitskraj för sånt. Det är ingen som haft samma "sympton" som är villig att dela med sig av sina erfarenheter, så jag får behålla mitt blod? :P

Kolla föressten vilka lovely prylar jag fick ha-begär efter på Nelly.com;


                     

Miniväskan/portmonän (ja, hur sjutton stavas det?) tänkte jag kanske skulle passa till skolbalen, och tofflorna vill jag bara ha, haha. Sen har jag också dreglat över klänningar till skolans "senior prom" den 29 maj, och jag är rätt säker på att det blir en av de här:



Vad tycker ni? Jag har verkligen beslutsångest, och eftersom alla tre klänningarna är "beställningsvara" så måste jag bestämma mig snart ifall jag ska hinna få hem och prova den. Sen ska vi ju inte tala om att hitta skor till också...



Kommentarer
Postat av: Pat

Jag vet inte riktigt... Men hade det varit upp till mig hade jag helt uteslutit den i mitten.

2009-04-02 @ 20:07:06
URL: http://catiebell.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Åhh, den röda är ju ursnygg!! :O finns den fortfarande att köpa???

2009-04-03 @ 19:42:00
URL: http://livetmedautism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0