Sticky nästa!


Jag har så fruktansvärt dåligt samvete. Inte bara över det faktum att jag dissat bloggen i nästan två veckor, utan för att jag skitit i att göra mitt hemprov i biologi. Det var bara så fruktansvärt skönt att ha helg, och så skulle jag ju träffa den "okända" gitarristen idag vid fem också, så jag har gått och skjutit på det där himla provet, och nu är jag så trött att ögonen går i kors på mig.

"The meeting", ja, det kan vara värt att skriva några rader om. Jag hann precis hem från Hööks (där jag var med mamma och köpte en födelsedagspresent till Emma) innan jag skulle iväg igen. Upp med mitt hopplösa hår i en tofs, på med jackan och iväg till hållplatsen med Dilba. Väl inne i stan så blev det världens snurr, jag hade sagt att vi skulle träffas vid "den stora klockan där centralen blir nils ericsson terminalen", men idiotiska jag fattade inte att det fanns två sådana, så klockan hade hunnit bli närmare halv sex innan vi hittade varandra. Döm min förvåning när det var två stycken! Vi fick oss ett skratt också över det faktum att jag skrivit i ett mess "kolla efter en minicollie", och de (den ena, iaf) hade undrat om de skulle kolla efter en person med Millencollin-tröja. Så tokigt det kan bli ibland...

De var båda jättesköna iaf, när de spelade satt både Emma och jag med käften öppen som fiskar med andnöd. Eftersom jag var för mesig för att sjunga så skulle jag spela in ngt och skicka till Klas (haha, det får bli en "headset"-inspelning igen, usch!), och vi skulle också spana efter färdigutrustade replokaler "till att börja med" - eftersom jag är för fattig för att köpa PA och (om jag kommer ihåg rätt) de båda inte hade stärkare.

Men nu har vi då 3 månader på oss att bli redo att spela på Sticky, haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska ni serisöt spela på sticky? Eller skojar du?

Om det är sant, grattis!

2009-04-19 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0