Just shoot me


Jag känner mig ganska nere och värdelös idag.

Om man ska vara vuxet förnuftig så är det väl inte så konstigt, med tanke på att jag är arbetslös och inte har något som jag "måste" göra. När man bara sitter av sin tid så antar jag att man blir ganska nere, och troligtvis har jag "lättare" än normala människor att sjunka ner i depp-träsket eftersom jag redan varit på botten under så lång tid.

Let's face it, jag avskyr att inte ha något att göra, och att ingen någonstans behöver mig. Jag antar att jag skulle kunna gå ut - Oliwer skulle nog gärna hänga med på en promenad - Men det blåser stormbyar och solen skiner från himlen likt någon jävla oundviklig messias. Samtidigt så faller mörkret så sent nu att min kropp tycker det är läggdags lagom tills min naturliga "awake"-cykel börjar vakna till liv och alla andra går till sängs.

Jag borde skriva nu när jag har tid, men är så fruktansvärt oinspirerad att jag bara hackar sönder Sirocco i småbitar.

Jag borde gå ut, men avskyr avskyr avskyr ljuset.

Jag borde börja motionera, men dör hellre än åker buss ut till stallet där man ändå inte uppskattas och ett gym finns inte ens i min värld.

Jag skulle kunna öva gitarr, men tycker inte det är roligt för fem öre och räknar bara sekunderna tills mina egen-upfunna "träningspass" är över.

Jag borde primpa mig själv i god tid inför sommarens bad och sol, men vet såväl hur jävla osäker jag ändå skulle känna mig out there, så det skjuter jag på.

To top it all off, så flänger mami runt som en rabid fladdermus och skäller över allt, och tydligen så tycker hon om att lägga allt ansvar - från att de inte städat efter sig i köket till att internet inte fungerar - på mig. Eftersom jag inte går i skolan och min dröm om att skriva färdigt min "Bok" är helt jävla patetisk så måste ju allt vara mitt fel.

För tillfället så har jag åtminstone Daddan på min sida. Hans samtal för två minuter sen har piggat upp mig något. Den senaste tiden har jag insett att han förstår mig bättre än jag någonsin trott - och att vi faktiskt är otäckt lika inom flertalet aspekter.

I guess I'm just a daddy's girl through and through.

Kommentarer
Postat av: tiffany

Den senaste tiden har jag insett att han förstår mig bättre än jag någonsin trott - och att vi faktiskt är otäckt lika inom flertalet aspekter.

2010-07-26 @ 07:49:32
URL: http://www.tiffany-mart.com/
Postat av: pandora jewels

Den senaste tiden har jag insett att han förstår mig bättre än jag någonsin trott - och att vi faktiskt är otäckt lika inom flertalet aspekter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0