Söndag

God morgon, världen!

Oj oj oj, vad sent jag var uppe idag. På senaste tiden så har jag verkligen sovit som jag vore stendöd så fort jag lagt huvudet på kudden, och om inte väckarklockan ringer (ibland vaknar jag inte ens då...) så sover jag lätt till elva, tolv. Sånt himla slöseri med tid verkligen, för morgnarna är ju bara bäst, men jag KAN bara inte vakna!

Nu är jag i alla fall nyduschad, och slösar för tillfället tid med att dricka te och browsa igenom webshoppar. Jag försöker också få in en "dagräknare" i menyn till vänster - för Dawit Isaak, som jag bloggade om igår. Han ska fan ut ur fängelset tillsammans med de andra reportrarna, så är det bara. Jävla fucking rättssystem.

Vad ska ni andra hitta på idag då? Förutom ännu ett våffelkalas hos daddan senare idag (han vill fira att jag lyckades komma in någonstans, haha), så har jag ingenting planerat. Känns skumt att ha så mycket tid och inget att göra.

<3 Cadie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0