Shopping

Jag är en sån där person som jämt går runt och TÄNKER på vad jag ska köpa, men som aldrig inhandlar alla de där grejerna jag tycker att jag behöver. Imorgon är jag ledig från skolan, men eftersom jag har ett möte hos SENSUS klockan 15:00 så tänkte jag passa på att ta en vända på stan. Det är bara så himla dåligt att närmaste Hööks ligger ända ute i kållered - det tar evigheter att komma dit med kollektivtrafiken.

Inköpslista
Våffeljärn (Jag har hört att Volyme master från Björn Axen ska vara bra?)
Jeans
Skor (Kan man vara vagare?)
Industrial-stav
Sadelfett
Schabrak
Helosan sol
Svampar


Undrar om Pat skulle kunna tänka sig att gå med?


Jag älskar Showmasters Schabrak. Det i förgrunden skulle vara jättefint på Bella.
Jag älskar Showmasters Schabrak. Det längst back skulle vara hur fint
                                                som helst på Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0