Örebro nästa fredag!

Nu har jag bokat bussbiljetter till Örebro! Vi brukar åka dit med jämna mellanrum för att hälsa på min "syster" och hennes tvillingar Alva och Amanda. Bortsett från att de sist plockade upp blöjor ur papperskorgen och slängde på en medan man sov, så ska det bli riktigt kul :D

... Jag önskar bara att jag inte hade så kort stubin. Stackars mormor fick massor av skit nu medan jag bokade biljetterna, bara för att jag är på dåligt humör över Dako-projektet. Jag borde nog gå en sån där anger management-kurs, så jag lär mig  att bara skälla på de som verkligen förtjänar det.

Ska se till att posta några bilder på tvillingarna, de är verkligen för söta! Kram på er!

<3 Cadie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0