JAG KOM IN!



I förra veckan (tis-ons) så var jag ju i England tillsammans med min mormor för en intervju på British Racing school. Jag ska inte dra allt snurrigt som hände, men när jag väl skulle in på intervjun så var jag helt sönderstressad och så hungrig att jag kunde äta trä, så jag var helt övertygad om att jag gjorde ett helt värdelöst intryck.

Därför så brydde jag mig inte ens om att åka hem igår när mormor ringde och sade att jag fått svar - så kass som jag varit så kunde det ju inte bli annat än nej. Men brevet var ju ändå tvunget att läsas, så vid sjutiden på kvällen någon gång sprättade jag upp det och började läsa ganska oentusiastiskt;

"we are glad to advise you that you have been given a place at our foundation course..."

I några sekunder stod jag bara helt frusen och glodde. Sen lyckades jag helt känslolöst få fram "Jag kom in", och med ens så flög min mormor på mig och gav mig världens dunderkram!

Det har tagit ända tills nu på morgonen för lyckan att sjunka in, men nu känner jag mig bara sådär galet glad och studsig.

JAG KOM IN PÅ BRS!

Jag önskar jag kunde bjuda hela världen på tårtkalas, men det går ju tyvärr inte - så istället tänkte jag lägga ut alla tre delarna om min minst sagt hysteriska london-resa (som jag publicerade i en annan blogg). Sucker for comments som jag är, så snälla, lämna en liten kommentar i alla fall :)

<3 Cadie

Kommentarer
Postat av: Hanna S

2009-03-27 @ 18:00:34
Postat av: Hanna S

Kom du in?!!!!! Herregud, GRATTIS Jassiepassie! Fan va kul! När åker du dit? Jag ska lätt komma och hälsa på, många gånger om jag får!

Kram på dig!

2009-03-27 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0