En inte så god morgon


Fy fan, inatt har jag haft världens jävla mardrömmar, och vaknat flera gånger för att de var så hemska. Kommer inte ihåg exakt vad som hände, men det var något med att pappa hade mördat mamma och typ grävt ner hennes hjärta i växthuset :S

Som ni märker så är jag åtminstone uppe i alla fall! På senaste tiden så har jag lyckats sova mig igenom när mobilen ringer, men idag väckte HIM's "Funeral of hearts" mig, precis som det var tänkt. Jag ÄLSKAR HIM. Inte lika mycket som The Cure, men close enough <3

Fan, och gissa vem som "skolkar" från jobbet idag? Måndagar brukar vara min favoritdag just för att jag får vara ifred och kan sköta mitt, men nejdå, idag så har mamma bestämt sig för att hon har "muskelvärk" och ligger och gnäller inne i sitt sovrum. Fy fan, vad sur jag blir. Nyss fick hon ett jävla utbrott för att jag sade till henne att hon kunde gå ut med sin hund själv. Längtar mig sjuk efter påsklovet, då är pappa och Aida bortresta, så jag ska få ha deras lägenhet för mig själv i nästan en månad! Härligt, eller vad?

Nu ska jag gå och put my face on, så får vi se om det blir någon bilkörning innan jag möter upp Pat på centralen.

<3 Cadie

Kommentarer
Postat av: links of london charm bracelet

Kommentera inlägget här:

2010-07-26 @ 09:00:29
URL: http://www.linksestore.com/
Postat av: links of london bracelets

Postat av: links of london charm bracelet

Postat av: buy cheap ghd

GRDSG GRF GRFG

2010-07-27 @ 03:34:09
URL: http://www.edhardytime.com/
Postat av: thomas sabo schmuck

That is why today people travel, the arts, entertainment, spiritual, luxury consumption is gradually replaced by the fashion, luxury leather goods and other



traditional material consumption. Follow the contemporary way of life is a luxury to go the next step in the direction.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0