Blogg-design & Ångest


Åh, jag har beslutsångest. Jag skulle vilja göra en riktigt snygg design till min blogg, men jag har en miljon ideer och knappt någon aning om hur jag ska turn them into reality - att koda och grejer krävde lite mer tankeverksamhet än jag trodde. Tack gode gud för DesignaDinBlogg iaf!

Jag kikade faktiskt också in på Kenzas blogg igår kväll och hittade tipset om bildredigeringsprogrammet Picasa. Det är superbra - och inom loppet av fem minuter så var jag helt kär i att sätta vita ramar på vartenda bild på datorn :P

Hur bestämde ni er för en design egentligen? Jag hatar att inte kunna bestämma mig!
 
<3 Cadie

Kommentarer
Postat av: Pat

I för sig lite för rosa för min smak, men annars tycker jag att det är riktigt fint här! :D Men jag lovar att jag ska hjälpa dig lite ändå när tiden finns! :)

För min del så har det varit så att jag då och då har kommit på saker som jag sedan har provat mig fram med. Ibland har det funkat utmärkt och ibland maybe not so much... Men ändå ;)

2009-03-25 @ 16:50:48
URL: http://catiebell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0