<3 GBG

God morgon!

Ännu en fin dag gryr här i GBG. Det var meningen att jag skulle ha varit i stallet och morgonfodrat imorse, men en stallängel messade och sade att hon kunde göra det istället. Så jag fick en helt underbar sovmorgon!

Appropå sovmorgnar och ledighet, så känns det sjukt underligt att inte ha några lektioner på måndagar. Att ha tre dagar helg snurrar till hela veckan för mig, så jag har noll koll på vilken dag det är. I fredags (om jag inte missminner mig) så var jag helt övertygad om att det var tisdag, tills Alex bevisade motsatsen!

Nu sitter jag bara och väntar på att mormor och morfar ska ropa ner till kaffe (en obruten tradition sen jag var... sju år, kanske?), och morfar är iväg och köper bullar! *mums*  Sen blir det av till nordstan där jag ska släpa runt stackars Pat.
Hoppas vädret håller i sig!

<3 Cadie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0